13 september 2013

Tävling i Krokom

Det är en tävling i Krokom (Östersund) nu på lördag. Hade inte en tanke på att fara dit och köra eftersom det är så långt bort.

I garaget kom frågan upp. Jag får skjuts ner dit, får låna en bil och en plats att bo på. Jag tackade så klar JA, så snart bär det av, tack vare en personlig sponsor.

Det är 27 anmälda juniorer. Jag kör en helt oprövad bil, så vi får se hur det går. Det ska bli spännande, har aldrig varit så långt bort och kört en tävling och inte heller med så många startande juniorer.


Såklart hänger kameran med!
Tror nog jag är den enda från Bilklubben Dundret som kör där, och inte är jag förvånad när det är så långt härifrån.



8 kommentarer:

  1. Kul, men vem åker du med? Ta gärna en bild på bilen.
    Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Daniel Grande, har tagit bilder o uppdaterar imorgon. Ska kolla igenom bilderna och filmerna nu.

      Radera
  2. Lycka till i Krokom!
    Hälsningar Tomas A.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig lycka till! Full fart med bilen, mesa inte med gasen.
    Farfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, har försökt och det gick som det gjorde!

      Radera
  4. Det blir häftigt. Du i en Volvo. Gasa på men ta det lugnt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag gjort! Hade tänkt ladda upp filmerna imorrn, de finns här hemma annars för dom som vill tjuvkika.

      Radera