24 september 2013

Ny sponsor – Citab

Nu har jag fått en ny sponsor, Citab. Det är ett entreprenadföretag som har mekaniker, svetsare och mycket mer! Deras hemsida hittar ni här.


De sponsrar mig så att jag har möjlighet att köra NGK Masters i Karlstad den 13e Oktober! Det är ungefär 130 mil från Gällivare till Karlstad. Tar länge att åka men jag tror att det är värt det. Kommer uppdatera senare vad för bil jag ska köra, vilka vi blir ner dit m.m.

Tack, sånt här är svårt utan bra sponsorer som er!

Information om NGK Masters tävlingen.Cirka 70 startande juniorer, 130 seniorer och ungefär 50 damer!

Seniorerna och damerna behöver ofta ha blivit placerad bra i någon av de större tävlingarna under året, biljetter till tävlingen delas ut till de bäst placerade i vissa utvalda tävlingar! Damerna och herrarna kör på lördagen.

Juniorerna och veteranerna kör på söndag. Det är så jag har fått för mig att det är iaf!

4 kommentarer:

  1. Häftigt. Du kan nog inte tacka dina sponsorer tillräckligt mycket för denna möjlighet, och jag tror att du blir den junior som kommer att ha längst resväg till tävlingen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är en unik chans för mig! Jo det är ju också det som gör det så svårt att ta sig dit och då underlättar sponsorerna enormt.

      Radera
  2. Doktor Krall stödjer tävlandet i Karlstad med hotellboendet. Musiken under tävlingen ska vara "Te dans med Karlstadtösera", Sven-Ingvars, tidigt 60-tal.
    Rocky Krall

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska inte vara något problem med musiken!
      Tack så mycket för sponsringen.

      Radera