27 september 2013

Filmprojekt om folkrace

Nu ska jag fortsätta med mitt och Filip Högnelids filmprojekt. Vi håller på med en kort folkracefilm till vår teamfest som ska vara nästa helg! Det kommer bland annat in-car filmer, kraschar och avkörningar med i den filmen! Ska försöka få med några nya filmer men tyvärr så kan inte allt vara med.

De flesta filmerna är filmade av min farbror, Anders Andersson! Han har också kört folkrace förut, men slutat p.g.a en olycka. Det är honom jag har att tacka för alla toppenfilmer både förra året och i år!

Det andra som har hänt i filmväg är att mina filmer från regntävlingen i Jokkmokk har kommit ut på Youtube. De finns här på min Youtube sida.



2 kommentarer:

  1. Tack för uppmärksamheten. Fin bild på mig ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är du värd! Jo det är Kerstin som tagit den i boden tror jag.

      Radera