10 september 2013

Bilder från Gällivares 2-dagars

Nu har jag laddat upp lite bilder från Gällivares 2 olika tävlingar som var i helgen.

Först har jag länkat till de nya videoklippen som finns på youtube. Tryck här för att komma till senior-heaten som är filmade. Och tryck här för att komma till juniorernas heat, där finns det också in-car klipp! De är filmade i Gällivare 7 och 8 september. Tävlingarna är Höstracet och LKAB trofén.

Radion var också där, hela programmet kan du lyssna på här.


Ranita i en tät duell med Sebastian Nilsson.





Johan Åkerlund från Jokkmokk tar täten, ifall jag inte misstar mig är det fotat från A-Finalen.











Jag och Anton Hedlund är jämna i starten, jag tror han gick vinnande ur den fighten.









Johannes Nilsson, Bilklubben Dundret, ville bara visa att han kan. Senare kom han på rätt spår och det gick bra!







Drivaxeln gick för mig ett av heaten. Då for pappa hem och hämtade en från Mazdan jag körde på lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar