11 september 2013

Nilssons Bilverkstad i Överkalix - stort TACK

Nu har det hänt mycket på senaste tiden. Det kanske viktigaste är att jag har fått sponsring av Nilssons Bilverkstad på Storgatan 10 i Överkalix. Jag har fått delar till min bil som jag har behövt, skönt att ha reservdelar! Det är sånt man aldrig riktigt kan ha för mycket av.



Det hela började på söndagen då min andra drivaxel gick sönder. Benke berättade att han hade såna liggandes och vi frågade om vi fick köpa dom. Det slutade med att han bara sa "att vi kan ta de som sponsring till galenskaperna".
















Sofie Öhman från Team Saivis varit med i tidningen idag, NSD.


Vi har också varit i garaget och skruvat mycket, det är Emils Saab 9000 som vi skruvar ihop nu. Motorn är på plats och den drar runt, nu börjar bilen bli mer och mer färdig så hoppas vi har klart den innan vinter. Det blir så mycket jobb när man bygger bil mitt i säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar