30 augusti 2013

Laitis Folkrace Cup och tidningsklipp

Nu har jag samlat på mig lite tidningsklipp från tävlingar då jag har kört! 

Det är riktigt roligt när folkrace hamnar i tidningen, har sett bland annat Marcus Nyström i Piteå Tidningen. Marcus är bara en av alla de förare som brukar hamna i tidningen, det beror ofta på att något har gått extra bra. Här nedanför så finns massor av tidningsklipp som jag har samlat på mig i år!

Till något helt annat, jag ska och köra finalen i Laitis Folkrace Cup imorgon och på söndag. Första dagen är det i Boden och andra dagen är det i Älvsbyn, ska bli riktigt roligt. I Älvsbyn har jag ju aldrig kört folkrace så det ska bli roligt att testa ännu en ny bana. Ska försöka uppdatera efter tävlingen ifall jag har tid och internet, annars blir det på måndag troligast då jag har kommit hem!

Kom ihåg att man kan klicka på alla bilder, då förstoras de.

Tävlingen var i Kalix.
NSD 2013-08-25
















Piteå Tidningen
2013-08-19













Tyvärr fick jag inte med hela texten men det är ändå läsbart!
 Kuriren, 2013-07-30


Kuriren, okänt datum.

Kuriren 2013-07-09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar