28 augusti 2013

Styra Mazda i Boden och Älvsbyn

Igår har vi skruvat i Mazda 323:an för att få den hel till Boden och Älvsbyn till helgen. Den tävling som är till helgen är finalen i Laitis, alltså är det slutspurten för de som ligger i täten!

Det som har varit att skruva är styrningen, vi har helt bytt styrning för att det var lättast så. Vi har också bucklat ut bilen så att man kan känna igen bilen och idag ska vi göra det sista, lägga in stol och byta drivaxlar.

Vi har ännu inte bestämt oss ifall det blir Mazdan i Boden/Älvsbyn, men mest troligt.







Har varit med i NSD igår (tisdag) där var det en bild på mig och det stod att jag hade vunnit B- och A-Finalen i Kalix. Jag ska försöka få en bild på den in till datorn och i så fall kommer den senare i veckan hit på bloggen.


Här är en bild på mina sponsormärken! Det är de här företagen som stödjer mig inom motorsporten förutom familj och privatpersoner!

Racepart.nu
Doktorkrall.com
energigymnasiet.com
imegadisplay.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar