16 augusti 2013

Piteå Folkracefestivalen 2013

Nu ska vi åka till Piteå Folkracefestival 2013!

Det är en 2-dagarstävling i Piteå som brukar locka mycket tävlande, i år cirka 110 förare varav 21 är juniorer. Jag har också deltagit år 2011 och 2012 med olika resultat. 2011 var jag inte med i någon final. 2012 var jag i A-final men blev svartflaggad. Den körningen finns här.

Nu är det tänkt att jag ska vinna. Problemet är ju bara att de 20 andra juniorerna också tänker göra det! Men vi får se hur det går.

Tyvärr kan jag nog inte uppdatera bloggen förrän på söndag eller måndag när vi kommer hem. Som vanligt så filmas det på plats, både in-car och även från publikplats och de filmerna kommer såklart ut på Youtube så snabbt som möjligt!


Foto: Eilert Gezelius

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar