5 juli 2013

Lastat och klart inför Jokkmokk

Nu är allt klart inför Jokkmokks tävling imorgon! Saker som ingår inför tävlingar är att kolla igenom utrustningen, kolla så kameran fungerar och ladda den med minne och batteri, lasta bilen med reservdelar stolar och mycket mera.

Här är min In-car videokamera som jag använder, en Gopro Hero version 1 som jag har fått av min farbror med syftet att filma folkrace!

Här finns det från 2013 och här det från 2012! Det kommer mer filmer direkt efter tävlingarna.




Har också hunnit laga tältet som vi använder under folkracen, som skruvarplats när det regnar och något går sönder och annars våran fikastation! Nu ska det tältet vara helt och mycket stadigare än förut så nu är fikat säkert från allt regn. Är ni på tävlingen så kom gärna förbi, har en gul Saab 900 som på bilden nedan.


Och så var det ju det här med bilen, den är lastad. Det blir att köra med Saab 900an, har redan mina sponsormärken på den med Energigymnasiet, Imega Display och Dr Krall så behöver inte ta med några extra! (obs start nr stämmer ej). Får se ifall den hänger med på Jokkmokksbanan, och såklart så har jag ju kamera i bilen och även en filmman ute i publiken så ni får se från båda vinklarna. Det kommer ut på youtube direkt efter tävling!

Hoppas ni får en lika bra helg som mig! Uppdaterar efter tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar