20 juli 2013

Tävling i Robertsfors/Skellefteå

Nu är Mazdan helt färdig till Robertsfors och Skellefteå. Den står klar på släpet och väntar på avgång  till stugan där vi nu ska skruva färdigt Saab 99:an och möjligtvis sälja den i morgon! Hade varit skönt att bli av med en bil nu när vi ändå har 7 bilar.

Det blir Mazdan vi köpte i Luleå som ska gå i Robertsfors och Skellefteå, den tävlingen är nästa helg på lördag och söndag ifall den blir av (11 anmälda just nu)  men vi åker till stugan nu och sedan till Piteå på semester. Ifall jag har möjlighet efter tävlingen så kommer jag uppdatera här men videoklippen kommer jag inte försöka ladda upp förrän jag är hemma! Helgen efter Laitis tävling i Robertsfors så blir det eventuellt att åka och köra i Luleå förutsatt att den tävlingen blir av.
Försöker uppdatera när jag har internet!


Mina sponsorer under det här året är Imega display, Energigymnasiet och Doktor krall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar