30 juli 2013

Bilder från folkrace i Gumboda


Hade tänkt försöka lägga upp lite bilder från Gumboda men eftersom internet är så segt här så blir det bara några stycken just nu! Mer kommer senare ikväll eller imorgon.

Har gjort en mall så jag kan spreja mina initialer, sen syns min sponsor Doktor Krall!
 Mazda 323f som jag har kört under helgen, bilen åkte till Umeå och ska köras i Ö-Vik under helgen. Fick skruva mycket för att få den att gå under den enda tävlingen jag fick köra den.
Här är det klart för start, ett av herrarnas heat.

Har (tyvärr) varken koll på förare eller vad de blev placerade.

Har Imega Display, Energigymnasiet i Gällivare och Doktor Krall att tacka! De är mina sponsorer och hjälper mig med bland annat bensin och däck.
Doktor Krall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar