8 oktober 2013

Familjen i Norrbottens-Kuriren

Nu har familjen hamnat i Norrbottens-Kuriren, det var rolig läsning. Min storebror Emil vann Klubbmästerskapet för seniorer, min mamma Ranita kom tvåa och min pappa Mats kom på tredjeplats.

Men det är inte Kerstin Andersson som har fotat (som det står i tidningen) utan Lars Mohren (tack Lars för bilderna).

Filmerna från Gällivares Klubbmästerskap finns på Youtube nu! Mats, Emils och Ranitas körning hittar ni här. Min körning finns här. Tyvärr blev inte alla heat filmade eftersom vi filmar åt varandra och det gick sönder lite i bilarna.

Jag har pratat om att börja medrRallycross till nästa år, är ännu osäker ifall vi har tid och pengar att bygga en bil men idag ska jag gå kursen så att jag får köra! Såklart ska vi försöka fixa en bil i vinter så får vi hoppas att jag är ute på banan nästa år i både folkrace och rallycross 2150.

2 kommentarer:

  1. Du, den där fotografen Lars Mohren vill jag gärna se på bild. Jag misstänker starkt att han är prospect till Team Saivis.
    Hälsningar faster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är han! Tyvärr har jag inte fått någon bild av det än.

      Radera