12 september 2014

Tävling i Älvsbyn till helgen

 Älvsbyn

I helgen blir det tävling i Älvsbyn, ska bli roligt att köra där igen. Tyvärr blir det med en annan bil den här gången, jag kör en Saab 900:a nu istället för den startsnabba V4a:n jag hade!

Får se om jag kan få till några starter med den här bilen, om jag håller efter de andra förarna i start och såklart runt banan.

Som många även vet så använder jag endast foton som andra fotat på tävling just nu, eftersom jag inte har någon egen kamera med mig. Nu har jag beställt en så jag kommer kunna uppdatera er med bilder från garaget m.m under vintern och sista tävlingarna i år!

Filmer från Gällivare

Några har frågat när filmerna från Gällivares två tävlingar kommer upp på Youtube. Det tar lite längre tid än väntat. Jag måste redigera alla filmerna eftersom ljuset i filmerna inte är bra. Ska även ladda upp dom, men jag hoppas det kommer under nästa vecka! Det är inte många tävlingar kvar nu, hittills har jag bara kört två där bilen varit hel. Hoppas att de här sista tävlingarna ska ändra på det.

Jag har in-car filmer från hela helgen och några filmer från publikplats.

Ny kamera snart?
Har suttit och funderat på att köpa en ny kamera till bilen. Då kommer jag kunna använda min Gopro jag har nu till att filma andra vinklar än jag gör just nu, ifall jag köper en ny kamera till nästa år så blir det en Gopro 4 som dom tror kommer släppas innan nyår. Det hade varit roligt
att få filma både bakåt och framåt i bilen.





 Kommande tävlingar

Tävlingarna som kommer efter det här är Jokkmokk, där kommer jag köra ifall jag har kvar min bil och den är hel. Ifall jag inte har någon hel bil så kommer jag nog heller inte köra, vi måste ha flera bilar hela till klubbmästerskapet här i Gällivare senare under året. Nästa år så hoppas jag vi har flera nya bilar eller bilar som är påbörjade byggen. Det kan komma något spännande då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar