31 juli 2014

Inför Älvsbyn, filmer från tidigare tävlingar.

Hallå igen! Nu har jag och min bror Felix varit och tränat inför tävlingen i Älvsbyn, han ska tyvärr inte köra där men jag ska. Men innan det tänkte jag ta och länka filmerna från tävlingen i Boden. Tyvärr är det inte så många men jag skickar dom ändå!


Filmerna från Boden

Tryck här för att komma till filmerna.


Träning inför Älvsbyn.

Har ju inte kört så mycket i år och ska köra med en bil jag inte testat i år heller så då for jag, pappa, mamma och min lillebror ut och testade några av våra bilar. 

Är redan sjukt taggad till tävlingen i Älvsbyn med hela 128 anmälda! Ska bli riktigt roligt och bra väder har de lovat också, har gjort några starter med bilen och testat olika däck. Tyvärr var underlaget blött men de hade grymt fäste så hoppas att jag klarar av att få några bra starter också! Känns som att det måste vända med oturen nu. Den här tävlingen gäller det! Nu ska det hålla.


Har även filmat lite från träningen men åker imorgon så kan först ladda upp det när jag kommer hem! Har försökt filma från lite olika vinklar och har även fått med en väldigt fin avåkning när Felix kör.


Testade våran nybyggda Saab 9000, har inte gått en enda tävling ännu. Den gick ganska bra trots all lera som var på banan. Ett stort regnmoln drog igenom just innan vi skulle köra så då blev det lite halt men det gick ju ändå.

Jag hoppas att jag möter flera av er i Älvsbyn, kom förbi bilen och prata. Som vanligt kommer jag gå runt och prata med de flesta man känner igen, ifall bilen håller men det förutsätter jag att den gör!


Det kommer mer uppdateringar direkt jag kommer hem från Älvsbyn, allt filmas i vanlig ordning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar