12 juni 2013

Kört sönder bilen på träning

Tänkte vara o testa Mazdan vi köpte i Luleå innan tävlingen i Vännäs i helgen, såklart så har vi glömt att byta koppling så den gick sönder bara dagar innan tävlingen! Nu är det frågan om vilken bil det blir, för vi hinner inte laga Mazdan när alla reservdelar är i Saivis.

Tyckte bilen gick bra annars, blir att fixa den efter Vännäs och troligast köra med den i Robertsfors och Skellefteå då nästa Laitis!

Jag har också börjat ladda upp klipp på min youtube kanal där finns bland annat några klipp från Piteå 2 dagars tävling 2012 men också Ahlsell Race 2013 och Green Team Race 2013. Alla klipp från 2012 finns annars här.

3 kommentarer:

  1. Hej kung Oskar blir inte de andra ledsna om du vinner hela tiden? Var en bra Saivisbo och förlora lite grann så att de andra inte tröttnar.

    Rocky Krall

    SvaraRadera
    Svar
    1. De sa faktiskt åt mig på förra tävlingen att jag inte fick vinna, men jag sket i det och gjorde det ändå! Man kan inte förlora med flit då räknas det inte.

      Radera
    2. Yes! På de bara. Helt rätt vinnarskalle!
      Tycker faster

      Radera