9 juni 2013

Dubbelvinst i Gällivare

Har kört Ahlsell Race och Green team Race i Gällivare den här helgen! Trots regnet och halkan så vann jag A-finalen i lördags då vi körde Ahlsell Race. På söndagen körde vi Green team Race och jag vann alla kvalen och finalen! 

Gick riktigt bra men för min bror Emil så gick bilen sönder i herrarnas A-final så han blev 6a, imorrn blir det att åka till garaget och skruva det. Har filmat alla kval och finalerna så det kommer inom kort upp på min youtube kanal

Nästa helg! 
Nästa helg bär det av för andra deltävlingen i Laitis cupen då en 2 dagars tävling hålls i Vännäs, jag leder ju cupen efter en vinst i Luleå där jag också var den enda deltagande junioren.


Bild efter vinsten av Ahlsell Race och Green team Race den 8 Juni 2013 då jag körde min Opel Corsa.

Green team Race har jag vunnit alla år jag deltagit, 3 alltså!




Här är min bil som jag har kört i helgen och man ser även Doktor Krall-dekalen. Dr Krall har sponsrat mig det här året och det gör att jag kan delta i mer tävlingar i år!

Jag är också sponsrad av Energigymnasiet i Gällivare, men jag har inte hunnit få mina dekaler av de än.

4 kommentarer:

  1. Grattis till vinsterna under helgens tävlingar.Det var bra gjort.
    /Fabbo

    SvaraRadera
  2. Grattis så väldigt mycket till dina vinster.
    Hälsningar farmor

    SvaraRadera