6 juli 2017

Packat och klart inför RM och NV 2017

Nu är vi packade och klara inför norrlandsveckan och RM tävlingarna som kommer nu.

Ni kan se mig köra i Skellefteå RM 8/7 och NV 9/7.
Kalix 12/7 är en av Norrlandsveckan tävlingarna.
Piteå är sist och är final för Norrlandsveckan, 15/7 är RM tävlingen och 16/7 avslutning för norrlandsveckan tror jag.


Vi är superladdade för den här veckan och tror vi är förberedda på det mesta. Vi har packat med
8st reservskärmar och front och bakdel finns i stugan för byte mellan tävlingarna. Sen har vi diverse elsaker, extra baklysen, fördelare m.m. bara för att vara på säkra sidan ifall det händer något.

För att behålla skärmarna snygga har vi plastat in dom.


Vi har även gjort solskärmar till mina mätare. Ibland när solen låg fel såg jag inte vad det stod. Det här är väl nackdelen med digitala mätare som bara visar nummer och inte har någon mätarpil.

Vi har också plastikdippat mina bakfälgar till en häftig rosa färg. Har länge kört med rosa fälgar bak och det började med att vi hade slut på vit färg och att en bakfälg blev rosa. Sen dess så har jag haft dom i den färgen bara för skojj skull.



Vi har inte gjort mycket annat sen sist jag uppdaterat. Lite testkörningar är gjorda och allt fungerar. Nu gäller det att det funkar på tävlingarna också.


Ni har en Tävlingskalender i spalten till höger!
Vi uppdaterar på vår facebooksida under veckan hur det går med tävlingarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar