19 december 2013

Isracing - förr och nu

Nu börjar det vara ett tag sen igen! Vi har inte fått upp någon isbana än, det ligger vatten på sjön och troligast blir det isbana i vinter eller till våren (förutsatt att det går). Det har inte heller gått fram med rallycrossbygget, vi håller ännu på att tömma ur garaget för att kunna flytta in bilen dit och ta lös motor och låda!

Har fått några gamla filmklipp från när jag började köra på isen, det är ganska stor skillnad från då och nu!

Det här är jag (tror jag?!?) som kör på isen för några år sedan, ett av de första åren när jag just lärt mig att köra.


Några år senare så har jag riktig fart, tyvärr vill inte min dator fungera riktigt så det andra filmklippet från förra vintern fungerar inte att ladda upp!

Det gick väl lite för bra för oss 2013. Just när vi hade fått upp farten och körde en tävling på is så voltade Emil. Det blev ingen mer iskörning med den bilen det året!

Jag återkommer, direkt det händer något nytt!

Jag önskar er alla en God Jul och ett Gott Nytt År.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar