31 maj 2013

Energigymnasiet sponsrar

Nu har jag fått min andra sponsor! Det är min skola Europeiska Energigymnasiet i Gällivare som har sponsrat mig med 4  Folkracedäck. 

Jag går på Energigymnasiet och tycker att det är en bra skola, här finns länken till skolans hemsida. Jag rekommenderar de som ska göra gymnasieval i framtiden att kolla vad skolan erbjuder, det är en friskola som man söker till via deras hemsida.
 
Man kan kontakta mig på tävlingar ifall ni har några funderingar så ska jag försöka svara!



4 kommentarer:

  1. Grattis till din nya sponsor!
    Kul att du får stöd för att fortsätta din framgångsrika folkrace-karriär. Hatten av för Energigymnasiet i Gällivare!
    Hälsningar Kerstin

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är väldigt bra att få stöd av sponsorerna, det hjälper verkligen.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har fått ytterligare en sponsor.
    Dekaler från din första sponsor är på väg från tryckeriet.
    Hälsningar
    Kapellmästaren i Doktor Krall

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får tacka! Förhoppningsvis så får jag dom innan nästa tävling då jag far till Vännäs, har ju min sponsor t-shirt också.

      Radera